2016. augusztus 22., hétfő

BEJELENTÉS

Sziasztok. Szégyenkezve írom a következő sorokat. Ez előszöris annak a néhány embernek szól akiknek tetszett és követték a blogomat. Lassan egy éve, hogy feledésbe merült ez a kis irományom. Nem is tudom miért hagytam abba, azt hiszem nem jól osztottam be az időmet. Mindegy nem magyarázkodok.
Bejelentésem van. Nem nyitok új blogot, nem. Addig nem kezdek új történetbe míg ezt be nem fejeztem. Nehezen de rávettem magam hogy letöltsem én is ezt a lenyűgöző alkalmazást, a Wattpad-et. Először csak azért, hogy unalmamban olvasgassak, de baromi egyszerű az egészet használni, megírni majd publikálni a posztokat. Rögtön fel is töltöttem ennek a blognak a prológusát.
Néhány változás azonban lesz. Átolvasva az eddigi részeket elszörnyedtem néhány megfogalmazásomon, ezeket mindenképp korrigálni fogom. Plusz, ugyan úgy Harry Styles lesz a főszereplő, mint karakter, de a nevét meg fogom változtatni. De ez még nem biztos.
Remélem el fog jutni ez a kis információ a blog feliratkozóihoz, és mégegyszer bocsánat az eltűnésem miatt.
Wattpad link:
http://my.w.tt/UiNb/kLVq5zC62v
                                              Lili x

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése