2015. augusztus 14., péntek

#1. Díjam


Nagyon szépen köszönöm Orsinak (~Bethany-nek) első díjamat!


SZABÁLYOK 
Írj 11 dolgot magadról!
  Válaszolj a jelölő 11 kérdésére!
  Írj 11 kérdést!
  Küldd 11 embernek!


11 dolog rólam:
1. Három testvérem van. 
2. 15 éves vagyok, most megyek középiskolába. 
3. Imádok írni/olvasni. 
4. Körülbelül 2-2 és fél éve kezdtem el írni, de csak most mertem publikálni. 
5. Van még pár ötletem, ha ezzel a bloggal sikerrel járok, talán nyitok többet is. 
6. Közgazdaság szakra fogok járni középiskolában. 
7. Lassan 3 éve, hogy Directioner vagyok.  
8. Hajam természetes színe sötét szőke. Most színezővel van befestve, kicsit világosabb az eredetinél. 
9. Szürkés-kék színű a szemem. 
10. Koromhoz képest alacsony vagyok, 154 cm. 
11.Nagyon hálás vagyok a feliratkozóknak! Szeretem az olvasóimat!


11 kérdés: 
1.Mi kedvenc színed? - Fekete-fehér 
2.Mikor kezdtél el blogolni? - Alig egy hónapja. 
3.Hány blogod van? - Jelenleg, csak ez az egy. 
4.Melyik a kedvenc blogod? - Summer 09', After, Rosszat Akarom, és még sok más. 
5.Olvasod valamelyik blogom? - Change Your Life, imádom. 
6.Kedvenc bandád? - One Direction, Nirvana, Ramones 
7.Mennyire tartod magad jó bloggernek? - Ezt a kérdést inkább az olvasóimra bíznám. 
8.Kedvenc országod? - Nincs kimondott kedvencem. 
9.Kivel találkoznál legszívesebben? - One Direction. Egy álmom válna valóra, ha csak megölelhetném őket. 
10.Milyen koncertre mennél el ha tehetnéd? - One Direction 
11.Ki a kedvenc hírességed? - Sok van, nem tudnám felsorolni.


11 Kérdésem:
1. Milyen blogokat olvasol szívesen?
2. Ki a kedvenc blog íród?
3. Melyik a kedvenc blogod?
4. Mennyire tartod magad jó bloggernek?
5. Mi a célod az életben?
6. Mikor kezdtél el blogolni?
7. Mi a véleményed a blogomról?
8. Mennyi idősen kezdtél el írni?
9. Melyik a kedvenc filmed?
10. Melyik a kedvenc számod?
11. Mi a hobbid?


Akiknek küldöm:
Half A Heart
Everything happens for a reason
One Last Time
Te vagy a végzetem
...



4 megjegyzés:

  1. Nagyon jó blogger vagy! <3
    Én is imádom a blogod! <3
    Ölelés,~Bethany xoxo

    VálaszTörlés
  2. Szia, nem bántásból írom, de mióta kiírtad, hogy minden szombaton lesz rész, azóta se volt egy szombaton sem. Pedig én nagyon várom. Kiváncsi vagyok, és sajnos nagyon türelmetlen
    Puszi: Dóri <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. http://my.w.tt/UiNb/caRrMNJ72v
      Itt fogom folytatni! :)

      Törlés
  3. Helló! Még egy díj nálam! http://myonedirectionfanfiction.blogspot.com/2015/09/dorothy-blog-award-4.html

    VálaszTörlés