2015. augusztus 3., hétfő

BEJELENTÉS

Sziasztok!

A részek ezentúl HETENTE fognak érkezni, MINDEN SZOMBATON. Legalább is én ezt a határ időt adtam magamnak. Ez annyit takar, hogy ha van időm szombat előtt is hozok részt/részeket (egy héten akár többet), de a szombati nap ami a biztos!

Szeretném megköszönni a 10 feliratkozót és a kommenteket! Ez mind nagyon jól esik nekem, és nagyon hálás vagyok érte, hogy vannak rendszeres olvasóim!

Esetleg aki szintén blogot ír, és benne lenne egy cserében, EHHEZ A BEJEGYZÉSHEZ KOMMENTBE linklelje a saját blogát, én pedig kirakom erre a blogra! (Persze ez nyilván attól, csere, hogy ti is kiraktok engem a saját blogotokra!)

Egy csöppet a történettel kapcsolatban: Nem tudom, hogy feltűnt-e (kétlem, mert még nemigen utaltam rá) de ebben a történetben nem létezik, nincs szó One Direction-ről. Persze egy idő után az összes srác feltűnik majd a történetben. Nem szerettem volna, ha One Direction-ös szerelmes sztori lett volna, hiszen abból már így is rengeteg van. De a fiúk személyisége (amit a banda alapján tudhattunk meg róluk) egyezni fog a történetben!

Szóval, egyenlőre azt hiszem csak ennyit szerettem volna veletek megosztani! Köszönöm, ha elolvastátok ezt, és várom kommentbe a blogokat!

Puszi, Lili xx

6 megjegyzés:

  1. Szia, benne vagy a cserében? http://thehierlouistomlinson.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Természetesen mehet a csere, nálam már kint vagy! :)
    http://tizevutan.blogspot.hu/
    F.
    xx.

    VálaszTörlés
  3. Sziia. Mehet a csere, mindjárt ki is teszlek! :) Köszönöm. :)

    http://helldancer-hsff.blogspot.hu

    VálaszTörlés