2015. július 28., kedd

Prológus

Elizabeth Stone, csak egy lány. Egy lány aki túl fiatalon szembesült tragédiák többszöröseivel.
Miután egy autóbalesetben elvesztettem szüleimet, majd legjobb barátnőmet rá egy éjszakára elvitte a rák, úgy éreztem lelkem egy részét is magukkal vitték. A tragédiák óta nem beszélek, nem vagyok rá képes, már 3 éve. Nagymamámmal élek, aki már nem bírja sokáig nézni a gyötrődésem. A napjaim sorra egyhangúan telnek.
De itt van Ő. Hosszú évek óta Ő az első akinek sikerült mosolyt, igazi mosolyt csalnia az arcomra. De már elfáradtam. Képes lesz visszahozni az életbe? Vagy hamarabb találkozom újra szeretteimmel, mint azt gondoltam volna?

4 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Köszönöm, remélem a továbbiakban sem fog nagyon változni a véleményed!:) x

      Törlés
  2. Huu...öszinte leszek amikor készítettem neked a fejlécet nem gondoltam volna, hogy ilyen tehetséges vagy! Sok sikert a továbbiakhoz! Puszi, Orsi xoxo

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. El sem tudod képzelni, hogy ez most mennyire jól esett!:) Köszönöm, és remélem a továbbiakban is tetszeni fognak az részek:') xx

      Törlés